Hemmakväll...

Idag skulle jag egentligen varit hemma i Helsingborg och firat en vän som fyllt år och sagt hejdå till en annan vän som ska åka till Grekland och jobba över sommaren:( kommer sakna honom. Men det blev inte tyvärr.
Och som jag skrev innan var det ju ett gäng som skulle till Gröna lund idag men det följde jag inte heller med på..
Tänkte kanske åka in till stan och ansluta mig senare men det blev inte så heller, jag tänkte att jag skulle vila lite innan så jag somna vi sex men sen vakna jag inte förrän tio ikväll! Lite ångest fick jag men det var skönt, jag behövde nog sova... Har alldeles för mycket som snurar i huvudet och det blir man trött av...

Så jag har bara varit hemma hela dagen, väldigt skönt att bara ta det lugnt plus att jag kommer vakna i tid imorgon så att jag kan njuta av solen och städa lite. Sen vid 15 ska jag iväg och möta tre kollegor för att gå vidare till en dans uppvisning på Telefonplan så det ska bli kul!

Kommer nog hoppa i säng snart, så nanna så gott med er så skriver jag mer imorgon om uppvisningen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0