Lite trött idag...

Efter kursen igår så bestämde vi att vi skulle gå och ta vår fredags öl/cider som vi brukar göra, jag kände att jag ville hem och duscha och byta om först för annars går man ju i samma kläder som man har jobbat i och jag är inte bekväm i det riktigt :)
Så jag kom in igen vid sju och då satt alla på "Mongolian Barbeque" och vänta på mig så vi kunde äta lite:)
Efetr det gick vi en runda till gamla stan, slussen och slutligen medis. Jag såg kungahuset igår:) haha, blev som en liten flicka, har aldrig sett det in real life förr:) tänk va små saker kan glädja vissa

Vi gick till ett ställe på medis men det var inget höjdar ställe så vi bestämde oss för att gå vidare, men tyvärr blev vi splittrade för vissa vill stanna kvar och andra ville åka till vårt lilla "ankan" så jag följde me de som skulle till city.

Vi var väl en fem pers från början men sen som vanligt så droppar det in folk från jobb under kvällen och gänget som stanna på medis i början av kvällen anslöt också sig, så till slut va vi nog en tjugo pers där:)

Min tanke igår var att jag skulle dra till "la habana" en runda och få dansa av mig lite och träffa de från dansen men det blev inte så, men vi hade sjukt trevligt igår iaf och jag stanna ända till stängning i princip:)  de stänger tre.

Idag vakna jag vid tio, gick upp en runda men kände att jag ville sova lite till hihi så jag la mig igen och gick upp vid tolv istället. Men det förtjänade jag, att få sova ut:)
Har suttit på min balkong större delen av dagen för det är ju såå underbart väder men det blev faktiskt för varmt så jag gick in och läste min "story" istället.

Massa från jobbet skulle till "grönan" idag och ha femkamp, sjukt kul men jag orkade inte följa med så kanske möter upp de sen istället när de kommer tillbaka till stan. Plus att det hade nog ändå varit alldeles för mycket folk där idag, det är premiär, alla är lediga och det är fantastiskt väder, så hade nog inte varit det lättaste att ta sig fram till alla karuseller:)
Jag vet inte med er men jag blir som ett barn när jag är på tivoli:) älskar att åka karuseller och jag åker ALLT! Märkte faktiskt sist vi var på Liseberg förra sommaren att man är ändå lite mer rädd nu när man är äldre haha man hör vagnar som knarrar osv, sånt tänkte man ju aldrig på när man var barn, men det är fortfarande lika kul!

Hur är ni med karuseller, åker ni allt eller står ni och håller de andras väskor istället medans de åker? ;)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Paulina

jaaa.... älska att åka.... trist o bara hålla i andras saker, men det har ju hänt... ärligt talat så har jag inte vart på tivoli o åkt på en herrans massa år.... var på grönan en snabbis härom dagen bara, men juan carlos ville inte åka, såååå tråååkig.... jag tror faktiskt han blir åksjuk, fast han inte ville erkänna det, hahaha

kanske kan bilda en liten grupp o dra dit innan de stänger för säsongen... vad tycker du?? det vore super kul!

2009-09-04 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0