Trötter...

Idag är det måndag och början på en ny vecka och äntligen min sista vecka av min kurs, ska bli såå skönt att bli färdig det har faktiskt tagit ganska hårt på mig med detta..
Alla säger att det är för att jag ställer för höga krav på mig själv, men jag är sån, när jag tar mig an nånting då vill jag lyckas till 100% och helst första gången.. Första gången vet jag att det inte går men ändå...
Kanske är som de säger att jag ställer för höga krav, men vet inte hur jag ska göra annars..

I alla fall så ska vi ner på golvet och deala första gången på torsdag och jag känner inte mig redo, jag vill kunna känna mig tusen procent säker innan jag går ner¨på golvet så vi får hoppas att dessa två dagar jag har framför mig ska hjälpa mig att känna så:)
Å andra sidan så gör det faktiskt ingenting om man gör fel, det går alltid att lösa:)

Efter min kurs idag så åkte jag in till stan, skulle träna 18.45 så tänkte springa inom Åhlens City lite snabbt bara hihi, det blev ju dock lite mer än bara Åhlens, jag köpte faktiskt ett nytt mjukisställ idag:)  Jag har typ sex olika tror jag men de är ju så underbart sköna och det är ju kul att ha så många olika färger:)

Använder ni också mjukisställ??

Efter min tur i city så tog jag iaf tunnelbanan till Odenplan, där jag tränar, och dansade till 21.15, så två och en halv timmes träning blev det idag. Fantastiskt kul och skönt att få dansa så mycket:)

Sen när jag skulle hem så var mitt tåg försenat!! Så irriterande när man är trött och hungrig och bara vill hem haha, men jag kom hem vid halv elva och då var det bara in i duschen och sen laga lite mat..

Så nu är jag så trött, måste snart sätta tandpetare så att ögonlocken inte faller ihop:)

Natti natti på er och sov så gott så hörs vi mer imorgon!
Dröm vackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0