Välkommen till min nya blogg!

Hejsan och välkomna till min blogg!

Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag valt att börja blogga, men kanske är det den där känslan av att få skriva av sig lite som gjorde det.
Ibland är det lättare att skriva än att prata, jag vet iaf att jag har lättare för att uttrycka mig i skrift, och kanske är det för att man kan tänka efter innan man skriver. När man pratar så säger man ju bara saker rätt ut utan att alltid tänka sig för, det gör jag ibland och även vänner till mig.

Det blir inte så mycket skrivande för mig ikväll, jag har en massa plugg som väntar då jag har prov i roulette imorgon:)
Håll tummarna för mig!

Natti natti på er och sussa så gott!

Hur gör ni för att ventilera er, skriver eller pratar?

Kommentarer
Postat av: mee meee

både och :P

2009-04-22 @ 22:13:23
Postat av: Anonym

välkommen till bloggvärlden mitt allt!

roligare om du skriver utan att tänka innan :P

puss

2009-04-22 @ 22:15:09
Postat av: Paulina

puss på dig linda!!!

Cuidate corazón!!!



besitos

2009-09-04 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0