I failed......

Mmm det gjorde jag.. Jag hade en känsla i magen att jag inte skulle klara tabletestet och tyvärr stämde den känslan..  Det är så sjukt egentligen för jag gjorde fel som jag aldrig gör på golvet..

Visst du har så stor press på dig och du har två instruktörer som ser minsta lilla fel du gör och självklart blir du mer nervös över det men ändå, vad f.n rent ut sagt!!!! Åhh jag är så arg på mig själv för att det gick som det gjorde...

Kommentarerna jag fick när de kom tillbaka efter de disskuterat var: Asså Malin, vi är jätte förvånade över att det gick så här, vi har båda sett dig på golvet och du får alltid beröm.. Min ena instruktör: Malin jag var helt säker på att du skulle fixa detta, jag visste att du skulle vara nervös men jag trodde det skulle släppa och att du skulle ta det med storm..

Mmm känns ju kul... Så j...la illa asså, David var min instruktör under kursen också så då ville man ju verkligen visa att man kunde..

Men jag vet att jag kan det egentligen för det går ju bra för mig på golvet...
Så illa...

Jag var precis på gränsen till att klara det, men ärligt talat så klarar jag det hellre genom att jag gjort det riktigt bra än att precis klara mig..

Får vänta minst en månad nu innan jag får göra om det, känns ju sådär men men..

Som Erika brukar säga: Opp igen :)



Ur allt ont kommer nåt positivt, som de brukar säga :)

När jag kom hem sa Bojan: Ska du inte byta om?

Jag: jo, ska bara duscha

Bojan: oki, men kolla i din garderob sen

Hmm.. haha jag var ju tvungen att kolla direkt så nyfiken som jag är, och där inne stod det en påse från NK och inuti låg denna fina väska!!! 

Bojan: Jag vet att du är ledsen men jag vet att du kan det egentligen och denna kanske får dig på lite bättre humör..

Så fint!  

Och nästa gång ska jag klara det! Blir riktigt arg på mig själv om jag misslyckas en gång till.. 

Hoppas ni har haft en underbar fredag allesammans!

Nu ska jag sova inför jobb imorgon
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tezz

hjärtat då! du kommer att klara det, du måste tro på dig själv mer som jag alltid säger! jag tror på dig o du kommer klara det jag lovar!

älskar dig o saknar dig i massor puss

2009-08-29 @ 14:20:04
Postat av: Jonte

Jag säger bara bungy jump! :) du kommer at klara det galant,,,, :) believe in you and love you! Saknar dig mer än Tezz gör! :)

2009-08-29 @ 22:32:32
Postat av: Micke

Det är bara att testa igen om en månad ju.



Då kommer du inte att vara lika nervös och du KOMMER att ta dom med storm. Inget att hänga läpp över.



Jag saknar dig inte lika mycket som Tezz och Jonte, men kanske lite... Kör hårt!

2009-08-29 @ 22:36:31
Postat av: cindy

men gumman är du säker på att dina inspektörer var i nyktert tillstånd? =D har svårt att tro att en stjärna som du skulle misslyckas på testet.. Men du kommer klara det galant nästa gång... keep smiling =)

Och förresten snygg väska! Var hittar du sådanna killar?? jag vill oxå ha hahaha!! Puss till dig..

2009-08-30 @ 02:35:53
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: annika

vadå som erika brukar säga??? haha



jag o ida som säger det!! erika ba härmas om du fått höra det från henne!!!!!;)



2009-09-03 @ 15:26:08
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0