poker poker poker

ja det känns inte som att jag har nåt annat i huvudet för tillfället... Det är inte så svårt egentligen väl men jag går med fem killar och alla har spelat poker innan och kan de olika spelen och de olika limitarna osv så det känns som att man är trög när man inte förstår något...
Jag vet att jag inte ska tänka så men det blir ju så automatiskt..

Allting kommer ju säkert falla på plats sakta men säkert till slut men just nu så känns det bara hopplöst, jag blir så ledsen..
Man får liksom ingen motivation då heller utan vill bara ge upp och strunta i det.. Men det går ju inte.. Det ingår i vår anställning..

Plus nu när jag fått skriva på papperna om tillsvidareanställning så vill jag ju inte göra nån besviken heller..
Usch jobbigt det där...

Ni kan kanske spela poker o kan regler o sånt, så för er verkar dt kanske inte som att det är så svårt men jag har liksom aldrig spelat i hela mitt liv.. Förutom kläd poker när man var liten liksom haha :)

Men men det ordnar väl sig..


Kommentarer
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-08-07 @ 03:23:50
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/
Postat av: Carina

Malin, du kan klara allt bara du tror på dig själv! Detta kommer att gå galant för dig :) Kramis!

2009-08-07 @ 05:24:20
Postat av: Jonte

Behöver du träna på klädpoker så ställer jag upp direkt ;)



Jag vill minnas att du på en tjej-kväll, när jag var i Stockholm gjorde mycket bra ifrån dig... :)



Fråga om det är okej att du tar ett par glas rosé under tiden då slappnar du nog av mer ;)



Tusen pussar och kramar på dig, pokern är egentligen ingen utmaning, det vet du! det handlar bara om att öva, så sitter det tillslut :) puss :)

2009-08-07 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0