sjuk...

Fy vad det är tråkigt att vara sjuk, jag har fått ett virus i halsen och har en massa onödig feber.. Efters det bara är ett virus så kunde jag inte få tabletter utan det är bara massa panodil och vila som gäller, jaja det blir bra snart :)

Jag försökte gå och jobba i tors men febern ville inte ge med sig så jag fick gå hem.. Så nu får jag inte jobba förrän på tis!! Jobbigt, vill ju komma in i pokern också men men så är det ibland..

Vi hade iaf super mysigt ute på landet, vi åkte ut i tis kväll efter min kurs.. Papsi, Uffe och Andreas hämtade oss utanför jobbet och sen åkte vi båten över till ön..

Såå fint och underbart mysigt, jag har vart där när jag var sju år men jag kom nog inte ihåg så mycket, det kändes som att jag gjorde det men det kanske bara var för att jag så gärna ville känna igen mig :) hihi

kvällen var lugn efters vi inte var där ute förrän vid 22 tiden


Andreas och Papsi, Andreas kör båten


Uffe är lyclkig :)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Tråkigt att du har varit sjuk... krya på dig vännen :)

2009-08-15 @ 13:34:09
Postat av: annika

swvininfluensan=P

2009-08-15 @ 14:31:16
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0