bilder :)

Här ska ni få lite bilder från veckan som varit :) jag varnar er dock för att det kan bli väldigt många men ni behöver ju inte titta om ni inte vill hihi



här är vi på väg till Malmö



Väldigt intressant tåg resa :)



här är vi på tivoli där Papsis vänner spelade


Mamma och Annika dansar lite :)


kärlek


här är vi ute en sväng på stan, fina Cindy och söta Marina


nice ladies ;)






Blev bjuden på kräftor hos Cindy :) mmm






Här sitter jag med Angelicas fin pojke, han är en månad och fem dagar :) såå underbart söt! inte konstigt att man blir sugen själv



lite vin och Wii hos kusinen :)



Här är vi på "Bakom" ett litet ställe :)


crazy töser :)


jonte e lika crazy haha


fin


Lille Pelle, som jobbar som värd på Crom

En trevlig kväll hade vi, förutom att Misan har blivit en kärring och åkte hem haha
Du vet att jag älskar dig min lilla egon!




Kommentarer
Postat av: misan

Kärring? höll ju ut till 02, i lördag åkte ja hem 23 haha såååå illa! Älskar dig med Egis!

2009-12-02 @ 12:58:36
Postat av: Angelica

Lilla Sam <3

2009-12-06 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0