Förlåt förlåt förlåt..

Nästan en hel vecka sen jag bloggade sist :( jag vet, det är dåligt av mig men det känns inte osm att jag hunnit.. Visst hade jag tagit mig tid så absolut men känns inte som att man vill göra det riktigt när man kan göra så mycket annat kul istället :)

Nu sitter jag iaf på tåget på väg upp till Stockholm igen.. Känns sådär, skönt på ett sätt men ändå lite ledsamt.

Visst jag kommer ner nästa vecka igen och kan fira jul med familjen och det är det viktigaste :)

Igår var vi i Ullared, jag Annika, mamma, mormor och morfar. Haha herregud säger jag bara, det är vi och Kjell och Rosmarie från serien asså haha, my god alltså!!


(snodde bilden av Anka tihi)

Här sitter vi helt packade i bilen, (nej Jonte, inte packade av alkohol haha)
gud där är påsar överallt haha och stackars mormor fick tom ha två påsar i framsätet och de är ju inte osm en vanlig ica påse precis haha men kul hade vi.

Annika fick lite damp på oss emellanåt att vi var sega men man vill ju se allt haha så man inte missar ett schampoo eller nåt hahahah

Det var en mysig och rolig dag tillsammans med familjen.

Jag har bott hos Annika mesta delen av tiden nu när jag vart nere och det har super mysigt, inte för att vi träffats så mycket men ändå ;)

Tack för det lilla kusse :)



Jag bloggar mer imorgon om hur resten av veckan varit hemma i skåneland :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e SÅ BÄST!!

2009-12-17 @ 04:24:30
Postat av: annika

hhahahha lilla o lilla=P fan ba 6 dagar mellan oss så spela inte kagig nu... hahahaha... det e tomt utan dig.. come back=) hahaha

2009-12-18 @ 17:44:11
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: malin

hehe nä gumman du e inte liten, men måste ju retas lite med dig :) hihi snart kommer jag igen :)

2009-12-19 @ 15:51:42
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Jonte

Hahaha, en av meningarna va väldigt personligt riktad tyckte jag :) haha



@Annika, otippat att du ska ha världshistoriens största jacka på dig i en trång bil... :)



Jag tror ni va berusade av shopping känsla, nästan som packade... :)

2009-12-21 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0