Lite blandat

Idag ska jag hem till mammi och äta foundue, mm så gottit och mysigt :) Innan idag så var vi och fikade hos mormor och morfar, perfekt frukost sen åkte jag iväg med mamma och Emma och handlade lite.

I onsdags var vi på tivoli och tittade på Thomas Pettersson, sjukt rolig kille!

Det var jag och grabbarna som vanligt haha 



Jag var och tittade på min fina syster häromdan också när hon tränade, det är hård träning de får de små liven



Massa lyft, armhävningar osv men det är bara bra för de behöver de

Imåndags mötte jag Cindy nere i stan för att gå och äta gott på Harrys


Cindy på Harrys

Jag vid vår fina gran i stan :) suuper stor hehe

Nej nu ska vi åka vi hörs sen eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: cindy

mysigt vi hade! och vi kommer få det minst lika kul o mysigt ikväll =)

Puss på dig

2009-12-07 @ 12:35:46
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0