Bröllop!!

Igår så var den stora dagen äntligen framme! Jag lyckades hitta en klänning till slut och vi hitta en slips som matcha till Bojan så det var tur :)
Vill bara börja med att varna er, då detta inlägget kommer vara jätte långt, vill ju få med alla bilder haha :)




Vad tycker ni?


Vi tog ett glas vin på harrys innan vi skulle till kyrkan, jag, Michelle,  Josefine som skulle sjunga i kyrkan och Josefine som snart ska ha bebis :) och alla pojkarna förstås



Sanne på väg mot altaret där hennes pappa ska överlämna henne, så vacker du är stumpan!


Nu har de sagt JA till varandra och är på väg ut. Det var såå vackert, och tårarna gick ju inte att hålla tillbaka.. Mina började rinna redan innan Sanne kom in i kyrkan, när jag såg henne stå utanför dörrarna och väntade.. Så fin är hon!


Riskastning

brudkyssen

så vacker så vacker

tärnorna Therese, Sannes syster och Josefine, Sannes vän
bestman var Mikael Carlsson, Mickes vän

jag och Sanne

Boki och Sanne

Josefine och Sanne

Bojan min sambo, Alexander Josefines sambo, Fredrik Michelles pojkvän



den fina bordsplaceringen som Sanne vart så duktig med!

här kommer de i häst o vagn vilket var en överraskning från Mickes föräldrar :)







Alexander, David och Boki

Boki och Carlsson



bröllopsvalsen

Första dansen med pappa :)

Dags för bröllopstårtan :)

Bojan och Sanne dansar :)

Så vacker är du Sanne!

Nu börjar det bli dags att gå hem :) haha

En helt magisk kväll! Sanne du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med hela bröllopet, så fint och så vackert!
Tack för en helt sagolik dag och lkväll

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Malin! Vad fina ni alla var :)

Har ni pratat något mer om bio imorgon? Annars kan vi höras under dagen och se vad som händer.



Kramis!

2009-07-13 @ 20:26:39
Postat av: Angelica

Åhh va fina ni va alla :)

2009-07-14 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0