dålig

är jag som inte har skrivit på så länge, jag vet :) men har jobbat nu så har faktiskt inte orkat och inte haft nåt kul att skriva om heller för den delen haha..

Jag kommer inte med nåt kul nu heller, ville mest bara säga att det kommer bli mer skrivande from mitten på veckan, jag åker hem på onsdag :) och det händer en massa kul då.

Speciellt på lördag då min älskade Sanne ska gifta sig!! Det ska bli så underbart


Du kommer vara så fin och allt kommer vara så vackert, undrar om det kommer gå att hålla tårarna tillbaka :) inte för min lilla Sanne iaf hihi

Så imorn efter jobbet tar jag flyget 07.21 men denna gången kommer det inte va några problem för mig att komma med för nu har jag packat bättre än sist haha

Så tills på onsdag så får ni ha det underbart!


puss på er!

Kommentarer
Postat av: annika

glöm inte du ska hem till mig o fixa nailsen på onsdag=P

2009-07-06 @ 14:52:25
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: michelle

Haha hur har du packat denna gången? Ärligt nu sessan, får väskan plats i mitt vardagsrum??

2009-07-08 @ 10:36:41
Postat av: cindy

och glöm inte mig på söndag! =) Ska bli kul! Hörs snart, puss

2009-07-08 @ 23:17:04
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0