Finalen

I finalen så var de ju bara fem kvar men en var sjuk så de blev bara fyra..
Min lilla stjärna kom på 4e plats, och hon var så glad så glad för hon vann ju :)
(tyckte hon för alla fick pris)
Men det var bra tycker jag eftersom det är så små som tävlar mot varandra :)


Fina blommor fick hon av Tina "fisken" :)


Här är de fyra finalisterna i ordning :)

Efter finalen så försvann killarna för att "gå på toaletten"
Jag till Josefine: Jag tror de gick på toaletten på Harrys ( ett ute ställe där de kan dricka whiskey)


och mycket riktigt fann vi de där inne haha


men glada var vi för det :) Josefine, jag och Jessica


Mor och dotter :)


och mor och dotter igen, gud vad vi älskar våra mammor :)


killarna är glada att de fått sin öl ( inte för att det var den första direkt haha)


Mina älskade morföräldrar var också med och morfar min tyckte vi skulle ta en svängom där mitt i tältet :)
 jag älskar er såå!!


nu är kusinerna igång :)


hmm nu börjar det nog bli lite mycket för er :)


men kan ju fråga sig vem det är som har .... mest hmm, haha :) mitt lilla gryn :)


Alex övar lite inför vad som väntar i Josefines lilla mage, men han har verkligen ingen som helst aning om vad som egentligen väntar haha


Jag:  älskling är det inte dags att åka hem nu?
Boki: men snälla vi kan väl bara stanna ett litet tag till? "blink blink" :)

Det var en väldigt trevlig kväll med mycket skoj och ståhej :)

Natti natti på er och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: michelle

Hahahaha klockren sistabild hahaha, kan höra er!

2009-08-06 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0