Jag har hoppat bungy jump!!!!!!!!

Kan ni tänka er att jag har gjort det?! haha men det är sant det har jag och fy ... vilken känsla det var


här ser jag ju tom glad ut över det haha men fyyyy vad nervös jag var


men jag hade Jonte som stöd, han skulle också hoppa direkt efter mig. MEN han skulle hoppa i bara sin regn cape:) galen människa haha


MEN sen var där en kille som hoppade spritt språngande naken och då skulle Jonte också göra det hahahaha


Nu finns det ingen återvändo...
Det var verkligen värt det.. 

Men Miki, mamma kommer slå dig för att du fick mig att hoppa haha hon var inte glad :) alla vet vi ju hur våra mammor är :) men underbara är de! 


Miki, Carina och Jonte! :) 

Jag kommer med mer från festivalen ikväll efter jobbet för nu måste jag iväg :) 
Puss på er!


 

Kommentarer
Postat av: Carina

Osnygg man var där då :) Men kul hade vi i alla fall!

2009-07-28 @ 19:57:47
Postat av: Cindy

Du är så jävla grymm! Coolt att jag får lov att vara din kompis! Du var den sista jag trodde skulle våga sig på något sådant! Men du gjorde det! STOLT du äger! Puss

2009-07-30 @ 00:39:57
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: malin

klart du var snygg Carina! :) och riktigt kul hade vi :)

2009-07-30 @ 11:20:17
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: malin

haha du e ju bara för söt min Cindan! Jag trodde heller aldrig att jag skulle våga men det gjorde jag :) haha

Men jag ska göra det en gång till i mitt liv och då ska du också vara med tycker jag :)

2009-07-30 @ 11:23:24
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0