jajajaja

jag vet jag är dålig på att uppdatera ibland, min kusin Ankan, tycker att jag alltid är lika dålig på det men det tycker inte jag hihi

I fredags var vi en runda på festivalen med de små under dagen, Maja åkte lite karuseller och annat kul


En mini variant av nerskjutet


En mega stor badboll som de sprang runt i i en bassäng, sjukt kul faktiskt, de såg ut som små hamstrar :)


Min fina syster! Det var så fint väder när vi åkte in till stan...


men det ändrade sig ganska fort, men som de säger: det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder haha
men det sprack upp mot kvällen igen


Boki och hans kusin Milan, lyckliga av att vara på tivolit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0