Snart är det dax!!

Snart är det dags för Josefine att föda :) Den 4e är hon beräknad till men man vet ju aldrig.. Jag drömde för nån natt sedan att hon redan hade fått och de fick en liten söt pojke med krit vitt hår och super mycket hår hade han också :)

Jag var tvungen att ringa till Alex för att kolla så det inte verkligen var så att hon hade fött..

Jag: Hej hur är det?

Alex: Hej tack det är bra själv då?

Jag: Jo tack det är bara bra, har Josefine fött?!

Alex: Nej! Då hade jag ju ringt er såklart :)

haha ja vilken tur för honom haha.. Nej, han har lovat att ringa när det är dags så :)

Jag berättade om min dröm och då berättade han att Josefine hade också drömt för nån natt sedan att hon fött en liten flicka med alldeles svart hår.. hmm.. Det fungerar ju inte riktigt med tanke på att de är ljusa båda två, men man vet ju aldrig :)



Och jag ska vara barnvakt :) det har de redan lovat mig hihi :)

Ni är så fina tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sweet glöm inte vår lilla vadslagning =)

2009-08-03 @ 17:32:52
URL: http://mobilblogg.nu/Theviev

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0