Tomas Ledin!

Många tycker han är dålig men inte jag! :) jag tycker han är skitbra och jag gillar hans musik :)
Vi hade en helt underbar kväll på Sofiero, jag Erika, mamma och massa vänner till mamma..

De var där för att Tina fyllde år så de hade överraskat henne med det :)


Hon blev glatt överraskad :)


Fina Erika!


Man fick inte ha med sig flaskor eller burkar in på sofiero så mamma min kom på den briljanta iden att hon skulle ha shot med sig och hällde det i en senaps flaska haha


Fina töser:)


Min älskde syster!


bilden talar för sig själv haha

Efter Ledin åkte vi hem till Erika för att hon skullr gå ut med Homie, deras fina vovve, så vi drack lite där och gjorde vid oss för en utekväll på cardinal :)


Tack för en underbar kväll hjärtat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0