Vinkväll

Efter jag hade vart i stan med Maja igår så gick jag hem till Therese på kvällen. Vi skulle dricka lite vin och spela spel, Annika min kusin och Jessica kom också..
Det blev inte så mycket spelandes men det blev en massa tjejsnack och Annika bjöd tom på lite dans haha, måste lära mig hur man lägger ut filmer på bloggen. Så fort jag lärt mig ska jag lägga ut den så ni får ett leende på läpparna precis som vi fick :)

bara en bråk del av vad vi fick uppleva under kvällen :)

Annika har klippt av en hel tofs från Kenzo för hon tyckte det såg ut som en "dread" (stavas d så) haha

ser ni som han ser ut? haha hon e ju för söt


lilla Tesen :) haha skäll inte på mig snäckan ;)


sexy Jessie;)


så glad man kan vara :)


där har ni en liten del av Ankas dans :) haha

Tack för igår töser

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

SÄMSTA bilden på mig. Tack kära vän.. :P hahaha

Puss! :)

2009-07-15 @ 09:01:02
URL: http://lesssle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0