Blir såå förbannad!!


AAHHHHH!!!!!!!!!! Jag bli så j..a förbannad rent ut sagt..
Sitter och pratar med en väninna på msn då en som heter micke skriver till mig.. Micke är en gammal kollega och vän hemifrån och han har nyligen skaffat face och så adda han mig även på msn för ett par veckor sen..

Ja, det var iaf vad jag trodde men ack så fel man kan ha!!!

Micke:  hej..

Jag:  hej hej allt väl?

Micke:  ja det är bra, vem är detta?

hmm tänkte jag..
Jag:  är det inte du micke, från snaps?

Micke:  nej jag vet inte vem det är.. var bor du, hur gammal är du?

Jag:  varför har du addat mig om du inte känner mig?!

Micke:  e du singel?

Nu börjar jag bli riktigt irriterad..

Jag: ha d!

Då byter han sin profil bild och sätter upp en bild där han själv är med med sin bror och deras fruar!!!
Och vem tror ni inte det är, om inte zigenar jäv..n!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag får panik och blockerar honom med en gång! Hur i h...ete har han mage att adda mig på msn, att ljuga om vem han är, att försöka ta kontakt med mig överhuvudtaget??!!!
Hur störd är man inte då!!!!!

Jag är så tosig nu, tror jag har rökt fem cigg efter varandra!
aahhhh!!! Jag har inga ord alltså, jag har verkligen inga ord att beskriva..


När ska allting ta slut?? Kommer det verkligen nån gång att ta slut på riktigt, och när isf..
När allting är så bra och jag äntligen har lagt allting bakom mig så ska det komma upp igen...
Jag trodde verkligen att allting hade sitt slut men nu vet jag inte längre...
Jag förstår verkligen inte, ska det alltid vara så här, kommer det alltid dyka upp när jag lagt det bakom mig??

Varför kan man inte bara få leva sitt liv ifred.. snälla låt mig bara va!!!

Fy fan vad jag hatar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Erika

Bara ut med de så han och alla andra ser de! Fy fan för han alltså!!

Puss på dig gumman!

2009-06-01 @ 13:55:33
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0