jonte!

Igår kom Jonte upp :)


Karin sa när jag kom till jobbet att vi skulle gå och dricka öl när vi sluta.. Hmm jag har bara myskläder på mig ju..
Jaja det spelade ingen roll jag skulle följa med ändå tyckte Karin :)

Jag slutade sju och Karin vid halv åtta så jag byta om och vänta tills hon var klar sen gick vi till Alis och tog vars en öl, eller hon drack öl och jag cider :)

Ett litet tag kom Jonte med tåget till oss och vi satt och hade trevligt. Efter ytterligare ett tag kom Viktoria när hon slutat och sen kom Marcus också, en kollega,  vi hade det mysigt på deras uteservering med massa öl och vin :)

Åkte hem med sista tunnelbanan klockan ett.

Jag och Jonte satte oss på balkongen med lite vin och spelade en runda kort, trixa, men det gick inte så bra för Jonte :) sorry hjärtat du får ta revansch på badet idag istället :)

Ska åka in till elgiganten nu och köra upp minnes kortet i rumpan på säljaren, så tosig för att det inte funkar!!!
Sen ska vi till badet som ligger precis här jag bor, Jag, Jonte och Viktoria :)

Får väl se hur länge jag orkar haha

Hörs senare
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0