Möhippa!

I lördags så hade vi möhippa för min älskade Sanne och det var riktigt lyckat, hon var super nöjd och super glad och det var ju det vi ville! :)

Vi möttes på Knutpunkten klockan 12.00 och gick därefter till Hampan och satte oss och började dagen med vars en cider :)
Halv ett gav Erika, Sannes ena syster henne frukost på sängen och en lapp och då förstod hon att det skulle hända :)

Först fick hon gå till Jontes föräldrar för att få en cider och en ny lapp, efter det gick hon på lite olika ställen som vi skicka henne till där hon fick nya lappar allt eftersom och Jonte följde efter henne och fotograferade utan hennes vetskap..
Han följde henne dock ner till stan och efter de kommit till stadsparken (fem min från Sanne till stan) så får jag ett sms från honom som lyder: tredje ciggen redan o vi är bara i stadsparken) haha hon var lite nervös vår lilla älskling :)

Nu är hon på väg till oss efter sin lilla runda med uppdrag och vet inte vad som väntar henne :)


Hon ser lycklig ut iaf :)


Efter det så åkte vi till Råå där hon fick en chokladmassage, och ja det var i riktigt choklad hon blev insmörjd och fick massage i, efter massagen fick hon en choklad fondue.. Detta visste inte vi att hon skulle få men jag kan ju säga att hade jag vetat det så hade jag vart där inne med henne när hon fick den haha

Efter detta åkte vi till Tapas där hon jobbar för att klä ut henne :)

Vi satte på henne en kock dress från Butterix, passade bra efersm att det är det hon jobbar som :) fast inte riktigt i sån här utstyrsel, fast hjärtat du hade förmodligen sålt tio gånger så mycket mat i denna :) 


Rosa i håret ska det vara :) 


Hela utstyrseln på och en cider i handen så ser hon ju ganska nöjd ut :)


nåt var hon ju tvungen att göra för att tjäna lite pengar :) så vi gav henne en stekspade och satte lappen på hennes rygg :)


Chefen är den förste som betalar :)

Efter vi har klätt ut henne bär det av till parken för lite lekar

Vi började med potatis på en sked :)

Söta Erika kämpar för syrran :)

Jag kämpar för mitt lag, det lag som förlorade skulle nämligen vara Sannes slavar resten av kvällen :)


Sanne är beredd med stekspaden i högsta hugg:)


Finaste där hon sitter i gungorna i parken


Jessica kämpar bra med galgen mellan benen :)


Jag kämpar för kung och fosterland haha


bruden gör ett tappert försök genom att sätta galgen innanför stövlarna medans vi andra kämpar tappert, braa där Sanne!! :)


Snart Sanne snart :)


Ja det är rätt bara ge och ge :)


Men man måste ta också baby :)


Hmm, undra vem som uppskatta det mest, Sanne eller Jossan? haha :)


Efteråt bar det  av till Harrys


Där är vi lagom trötta :)

Strax efter åkte vi hem och la oss allihopa efter en lång och helt underbar dag :)
Du är så otroligt vacker Sanne mitt hjärta och Micke också, ni är så underbara och helt fantastiska människor och ni kommer få ett fantastiskt liv tillsammans.

Älskar er båda två såå mycket.








Kommentarer
Postat av: Yz

Jätte fina bilder Malin =) Gillar speciellt din pose me galgen ;) :P

2009-06-20 @ 14:37:24
Postat av: Cindy

Ser ut som om ni har haft en jätte trevlig dag! och fint väder hade ni! Puss

2009-06-22 @ 06:14:26
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0