mysigt..

En mysig kväll med mina töser, jag och alla tre systrarna tillsammans :) helt helt underbart!!



Sanne och Therese är mammas extra döttrar (du har lite många nu mamsi min, men du är ju bäst av alla så det finns inget du inte klarar) och eftersom Erika (minstingen) också är en syster blir hon också automatiskt din hihi, och det kommer du ändå säga den dagen du träffar henne för du kommer älska henne för det gör jag, som en egen syster!


lillasystrarna pussar på stora syrran, som bara sitter och myser med mig hihi :)


Min underbart fina Sanne!! Du är så vacker, och snart när du står i din vita klänning framför altaret kommer många tårar fällas.. Jag längtar såå!!


Alla älskar vi varandra och vill pussa på varann :)

Tack mina töser!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag har ett svagt minne av att det fans någon kille med då också... jag hoppas det, för annars har jag drömt allt... ;)

2009-06-22 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0