Onsdagens utgång

Så nu är jag inte arg längre :)  var bara tvungen att få ventilera mig lite igår.. sorry..

Jag har fått lite bilder från i onsdags iaf på mina töser :)

Angelica och Paulina


jag och söta Helena


haha Helena, jag och lilla fina Steffi


Jag och Helena kom med på fel kamera :)


och lilla jag, där jag för en gångs skull inte fått jätte röda ögon :) har en förmåga att alltid få det på kort :)

Det var så kul att alla tjejerna kom så bra överens, de enda som träffats innan är Steffi och Helena för att vi är kollegor men alla trivdes tillsammans och det är så härligt när det blir så.. Iofs inte så svårt att komma överens med dessa tjejerna för de är så underbara och så lätta människor att umgås med.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jonte

Vad trevligt, ska bli kul att träffa din sthlm-tjej-liga någon gång... :)

2009-06-01 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0