sitter på jobb och har tråkigt..

Ja, det är precis vad jag gör.. Ringde in o frågade om jag kunde få börja tidigare idag för att jag ska va på en musikvideo inspelning imorn kl 13 och vill ju vara pigg till det.. Men de behövde inte mig tidigare så jag får hoppas på att jag kan få kompa hem lite tidigare ist :) det löser sig i vilket fall..

Ikväll är det ju fotboll, Sverige-Danmark.. Hoppas ju på att Sverige ska vinna men tror faktiskt att Danmark kommer ta hem det..

Och nationaldagen också, fick en sverige pin när jag kom till jobb som jag skulle sätta på västen men så länge vi inte måste ha den så tänker jag låta den vara i skåpet :)

Nej nu börjar jag snart, håll tummarna för mig att jag får kompa inatt :) 
skriver mer imorn om hur det gått under inspelningen
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Malin

ja det är roligt när man hittar varandra så vi bloggarna:)

Tack....ja han e så fin min lille kille=) helt underbar=)

Jennie som gick i vår klass pp3 har fått en dotter, det fick hon 3 januari. Hon heter Alicia=)

Ha det bra! Kram

2009-06-06 @ 18:41:05
URL: http://malintullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0