sorry!!

Ja gud vad det var längesen jag skrev nu, det har vart lite mycket och jag har faktiskt inte riktigt haft tid till att blogga..
Förlåt :(
Men nu ska jag berätta om helgen som jag hade hemma i helsingborg :)

Jag jobbade ju i onsdags natt och slutade klockan fyra, sen gick vi och åt frukost innan jag skulle med tåget.. Det gick 06.21 och jag var i helsingborg vid tolv.. kunde bara sova ett par timmar på tåget men men det var bara att ta sig en dusch så man kom igång igen :)

När jag skulle på tåget hade jag en väldig massa problem för min väska var lite stor hihi

Hon på tåget kom fram till mig och sa: Den väskan får du egentligen inte ha med dig på tåget..


Nähä tänkte jag det var ju lite illa men det visste jag inte ju..

Jag: jag ber om ursäkt, det visste inte jag..

Hon: nä, det står i villkoren du skriver under..

Jag: aha oki..

Hon: ja om läser de vill säga.. ( med ett leende på läpparna) 

Jag : mhm, (skämdes lite) det har jag ju inte gjort direkt..

Hon: haha nä det brukar va så, gå in med väskan där så ska du se att det går bra 

Jag: tack så mycket och skämdes lite till hihi



 

Kommentarer
Postat av: annika

hur gick det på hemvägen då??? haha

2009-06-20 @ 21:15:04
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jonte

Jag hjälpte henne av med den i HBG iaf. ;)

2009-06-22 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0