talang

Har haft en liten vinkväll med lilla tezzan :)  den varade inte så länge pga att vi inte hade något att prata om haha, det har hänt en gång innan(av typ 50 haha) men hon blev iaf trött och ville lägga sig..

Hon sa att jag skulle söka på you tube efter Charise med "a note to god", för er som inte vet är ju Charise tjejen på 16 bast som sjunger som Celine Dion.. Hon är såå duktig och har sån talang så det är sjukt..

Asså tänk om man haft den talangen, herregud, jag vet när jag var liten och skulle sjunga "bää bää vita lamm" hahahaha gud asså, jag hade ingen melodi what so ever!! 
(och det är ju nånting man alltid får höra på alla släktträffar, haha, börjar bli liiite uttjatat men de tycker det är lika kul varje gång så jag bjuder på det haha)

Min kusin Annika är sjukt duktig på att sjunga och har alltid vart men hon tror för lite på sig själv precis som Michelle, hon är också jätte duktig på att sjunga.. Tro på er själva tjejer för det gör jag!


Annika


michelle
Visst hade de passat på scenen full av strålkastare? :)


Min talang är ju dansen, men det är så svårt med partner osv.. Man ska ha nån som man passar tillsammans med, och inte bara utseendemässigt utan det är så mycket mer, man ska vilja lika mycket, man ska ha samma känsla och kärlek för dansen, man ska kunna träna ofta tillsammans osv osv.. Det är så svårt... Men jag vill så gärna börja tävla igen, nån som känner någon som brinner för dansen lika mycket som jag gör så ge mitt nummer :)





Nån som vill dansa med mig? :)



Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag hade gärna dansat med dig ;)

2009-06-22 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0