Torsdagen.

Ja, efter min dusch så var det bara att sätta igång med maten och dukningen för kvällen.. Som tur är så har jag ju min älskade mamma som hade gjort det mesta redan, hon är fin hon!

Vid sex skulle gästerna komma och de första var faktiskt i tid, haha det brukar alltid vara att man säger en tid så kommer de flesta en halvtimme senare :)

Fick en massa fina presenter:)


Champagne med lite bling bling på tyckte Maria passade mig bra :)


Super fina smycken av Cindy


En super snygg klocka och ännu mer bling bling av Mette :)


Schampo och inpackningen av Jessica, fick samma av Veronika och Jimmy så det är jätte bra.. Jessica tyckte det kändes så tråkigt att ge hårgrejer för att hon jobbar som frisör men det tyckte jag var jätte bra, för jag lägger inte pengar på så dyra saker annars :)


Presentkort av Erika :)


Fint förkläde till min matlagning :) och ett armband och örhänge till av Lollofis :)

Fick en massa fina presenter men har inte fotat allt :)

Kvällen fortsatte i väligt god anda, alla hade super trevligt ( vad de sa iaf haha) de drack lite dåligt bara, jag hade alldeles för mycket över haha men det tar vi igen nästa gång jag kommer ner igen :)


Min älskade minsta lillasyster och hennes klassiska pose :) hon gör alltid likadant, så underbar är hon! Jag skulle kunna äta upp henne!!


tja denna bilden är ju inte från klockan sex om vi säger så :) Mattias med mickes händer bakom huvudet :)


haha och denna bilden är inte vid tolv ¨på natten :) fina Cindy :)


Lollofis, Cindan och Malle balle, ( som lollo säger) :)

vilken kväll! Tack alla för att ni kom och var med mig denna kvällen, det var sagolikt.. Saknar er alla så fruktansvärt mycket!!
Tack och massa pussar till er


Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha vilka fina bilder du lagt in på oss ;) Du fick visst många pussar av mig den kvällen....! Haha men kul hade vi.. det e ju tur att din minsta lillasyster kör samma poose på alla kort som jag brukar göra... hmm det e dags för mig att komma på en ny... =D Puss

2009-06-22 @ 06:05:38
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0