Ute möbler

Jobb idag var hur lugnt och skönt som helst, vår instruktör hade haft lite trubbel med sömnen så han hade bara fått tre timmar så han var ganska mör :)
Utbildningen gick bra, det är lite förvirrande bara det här spelet men det är väldigt lugnt och harmoniskt tycker jag.. (än så länge iaf haha)

Jag vill så gärna ha ute möbler till min balkong för just nu sitter jag på en solstol med en pall som bord haha

men jag har det mysigt här ändå i min lilla hörna :)

Men jag pratade med Lia innan, en vän genom jobbet och hon erbjöd sig att hjälpa mig att hämta det imorgon:)

Jag trodde att jag kanske skulle kunna ta det på bussen typ men det kommer färdig monterat så de hade förmodligen bara skrattat åt mig haha..

Så imorgon ska jag möta henne utanför vår träningslokal i Sundbyberg så ska vi åka och köpa det och sen ska jag bjuda henne och hennes man på lite mat :)

Ska handla lite plädar och nån lykta kanske så jag får det riktigt mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0