Cafe Opera!

Nu är mina jobbdagar slut! Äntligen ledig, två dagar bara men ändå. Allt har gått jätte bra på jobbet iaf, ja har fått mycket beröm och det har bara vart små fel så inga större incidenter som har inträffat så det är skönt. Jag fick stå ganska mycket på BJ igår och det gilla jag för där känner jag mig ändå så pass säker och där fick jag super bra respons av en ID: 
"Malin, det är helt fantastiskt, du har bara jobbat här i några månader men jag tycker du är en av de bästa, du pratar högt och tydligt, du följer alla regler och jag behöver inte oroa mig över att nånting ska hända vid dina bord. Jag hör dig klart och tydligt även om jag står vid bordet brevid! "

Det var riktigt skönt att få höra.

Idag kom Boyde upp till sthlm för att tävla med sin drink och även Kaj. Det var meningen att Boydes sambo, Josefine, skulle med också men det blev inte. Jätte tråkigt tycker jag, ville ju känna och pussa på hennes gravida mage :)
Men det får jag göra nästa gång jag åker hem istället..

Åhh snart kommer min älskade underbara familj till mig, jag längtar så sjuuukt mycket!! Saknar de så det gör ont i mig, tycker inte alls om att inte ha de nära mig.. kommer inte bli en lika rolig sommar som det brukar bli...
När familjen kommer upp ska vi nog gå till Patricia och äta, fick ju presentkort av de plus att resten får halva priset på sin mat så det kan man ju inte göra annat än att tacka för ;)

Nu ska jag åka in för att möta upp de andra, hörs imorn.
Hoppas ni har haft en underbar helg
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0