jobb jobb jobb

Då var det tisdag, och min jobbvecka sätter igång. Ska bli skönt att jobba igen faktiskt plus att jag har bara korta pass hela veckan så det är skönt, jobbar 21.45-05.30 tis till fre så jag har hela dagarna också:)  Jag kan inte sova så länge när jag jobbar natt så jag är uppe vid tolv för det mesta och då kan jag få ut nånting av dan, de flesta på mitt jobb sover till fyra fem!!
Jag förstår inte det riktigt, det är ju inte bra att sova för lite men det är ju inte bra att sova för mycket heller. Men vissa av de somnar iofs inte förrän på förmiddagen vid tio elva kanske så då behöver de ju sin sömn..

Jag tycker om att vara uppe i tid och kunna göra nånting iaf:)  Idag ska jag stryka lite och gå ner med lite grejer till källaren sen ska jag laga mat, taco blir det idag, sen blir det jordgubbar till efterrätt, mmm gottit:)






I söndags var ju mina vänner från Helsingborg uppe och skulle tävla, vi kom dit vid elva och tävlingen började tolv ungefär. De var tio stycken tävlande varav tre från skåne och det var tre stycken som skulle gå vidare och få åka till Oslo den 28e Maj,
när de hade sagt tredje och andra platsen blev jag lite besviken för jag trodde inte att nån av skåningarna skulle gå vidare men då hör jag bara: och första platsen går till Alexander Boyde!!
Det var kul, synd att Kaj inte också gick vidare men huvudsaken är ju att nån från helsingborg gjorde det, och dessutom vann!


Efter Cafe Opera gick vi vidare till Patricia där ett gäng kollegor till mig var, och på söndagar är det ju speciellt mycket gay människor på båten och det tycker jag är super kul.
Roliga människor som man inte behöver vara orolig ska stöta på en och vara jobbiga, kan ju inte bli bättre;) 
Boyde och Robin däremot tyckte det var lite "läskigt" haha, gud vad jag hade roligt åt de, det var längesen som jag skrattade så mycket som jag gjorde.
Herregud säger jag bara asså haha, tack Boyde och Robin för att ni gjorde min kväll haha. Garvar lika mycket så fort jag tänker på det. Jag vet inte hur många ggr Robin sa:  "Malin du får inte lämna oss, jag är faktiskt rädd om min rumpa" hahahaha.
de fick sig även en klapp eller två på deras små rumpor och det gjorde de ännu mer "rädda" haha. Ja det var verkligen en givande kväll!


Ska ner i källaren nu och greja:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0