La Habana!

Idag har jag inte gjort mycket, suttit och bläddrat i klädes tidningar och tittat på tv :) men skönt har det vart, det har ändå regnat under dan så då blir jag ändå lite deppig sådär. Men nu är det finare väder så jag ska iväg och möta Paulina en stund på habana.


Sen imorgon så börjar allvaret igen så kan bli skönt och komma ut lite och ladda batterierna inför helgen :)

Imorgon ska jag till tandläkaren!!! Är livrädd för tandläkaren, har gråtit några gånger haha men han som jag har är så snäll. och han är från skåne också och det är ju faktiskt ett plus:)
så det kommer säkert gå bra, vill bara att det ska bli klart.

Snart kommer min älskade familj upp till mig, de kommer till min födelsedag och jag längtar så fruktansvärt. Det ska bli så underbart mysigt att få vara med de.
Mamma föreslog för ett tag sen att de skulle komma upp om jag ville om jag inte hellre ville åka hem och fira med mina vänner, hon är så söt:) Jag firar ju mycket hellre min födelsedag med min familj så klart, det hade väl alla velat liksom..

Hon är så underbar min mamma hon är verkligen den bästa människan på denna jord, alla känner nog så om sina mammor men min mamma är verkligen nåt utöver det extra.
Jag älskar dig mamma och är så stolt över dig, som mamma, som hustru, som vän, som person.
Du är helt fantastisk!

 

Nej nu ska jag bege mig, ha en fortsatt mysig onsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: annika

tycker inte eva e sig så lik på den bilden. e hon inte väldigt lik farfar å den bilden? kolla munnen o tänderna?? om du tänker efter?? hehe

2009-05-07 @ 14:32:13
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0