Lördag

Vilket väder säger jag bara!

Jag somnade redan vid tolv igår och sov ända till tolv idag, blir så trött på detta asså..
Men men det är bara att tänka positivt eller hur :)

Det är elitloppshelgen nu här uppe och då har vi typ dubbelt så många gärster mot vad vi brukar ha.. Har jag fått höra iaf haha
Så det kan bli spännande att jobba ikväll.. det kommer säkert bli en bra kväll men jag är ändå nervös haha, får hoppas att det är nån rolig som jobbar så blir det enklare :)

Jag skulle gått i stan med en kollega och shoppat lite idag men jag har så ont så jag orkar inte, får ta det en annan dag istället, här uppe kan man ju shoppa vilken dag som helst i veckan :)

Ska väl försöka sätta mig på balkongen lite och få lite färg på kinderna mina som är så bleka haha
men jag vet att jag bara kommer sitta där i typ tio minuter sen håller jag på och dö av värmeslag haha jag är så mesig för värmen.
Det är annorlunda utomlands för då är det en annan värme..
Åhh vad härligt det hade varit och vara utomlands!! Vill åka till Cuba!!
Jag vill åka till många ställen men Cuba, Mexico och Bali är nog det som står högst på listan just nu iaf..

Tänk och åka till Cuba, höra musiken från alla håll och se de stå och dansa i gatuhörnen och bara njuta, gud vad jag vill!!!! 


Vart vill ni resa nånstans?  

Kommentarer
Postat av: Erika

Åk till Mexico!!!!!!!!!!!!!!!! Cuba va osså fantastiskt.... Men Mexico slår allt!!!!! Åk åk åk åk!!!! ;) Pussar

2009-06-01 @ 01:08:16
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: cindy

hjärtat, jag åker gärna med! Håller redan på att spara =) Googla maldiverna, sjukt fint där och kändisarnas favvo ställe! haha Karibien är oxå fint =) Men jag e på! Om du inte ska åka med mannen din såklart hehe PUSS!

2009-06-01 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0