Lördagen!!

Då kommer vi till min födelsedag då, 25år och närmre 30 än 20 :)
Jag har alltid sagt att jag ville ha barn innan jag fyllde 25, men icke haha, jag vill inte bli en gammal mamma men det kommer jag ändå inte bli så det gör inget :)

Gud jag vet inte var jag ska börja, hela dagen var ju helt underbar..
Bojan väckte mig på morgonen innan han skulle till skolan iaf med min present, sen somnade jag om eftersom det var typ åtta på morgonen hihi


Emma, min syster, och hennes pojkvän ,Alex, väckte mig sen vid tio elva tiden med frukost på sängen!!!
Så söta är de, hade ställt klockan för att gå iväg och handla och överraska mig :)

sen fick jag min present av de, en parfym som heter Tova :)

fina är de som dessutom hade köpt present till mig, hade ni inte behövt. 
 
Senare på dagen åkte jag in till stan för att lämna en sak till mamma lite snabbt, hade sällskap i telefon under tiden av Jonte, vi pratade om det mesta som vi brukar göra, lite allmänt bara liksom.. Han frågade om jag skulle hinna i tid till festen eftersom jag har en förmåga att bli lite sen ibland ;) men det sa jag att det skulle jag hinna och han frågade om jag hittat nån favorit affär här uppe och det har jag ju, Belle shoes säger jag bara! Snygga skor till bra priser..

När jag var på väg hem hade han börjat ta sig ner mot stan för att ta reda på vad han skulle hitta på för kul på kvällen så vi la på och jag kom hem och började göra vid mig :)

resultatet blev så här iaf, inte kul med mitt hår då jag inte kan göra typ nånting överhuvudtaget med det men men får vänta tills det växer ut igen haha


Sen blev klockan mycket och jag började stressa haha, det visste nog alla att det skulle bli så för min del men vi kom iväg iaf och någorlunda i tid..
När vi kom av tåget ringer mamma och frågar var vi är haha men då var vi typ två min därifrån så


Kommer in och möts av alla mina nära och kära, får champagne och ska precis skåla när alla vänder sig om och mamma står i högsta hugg med videokameran:)
 
hmm, varför vänder de sig om, jaja jag vänder väl mig också om då...
In kommer tre av mina kära vänner från Helsingborg, Sanne, Micke och Jonte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde inte mina ögon, jag tappade mitt glas med champagne i golvet så det gick i sönder, (förlåt Lena och Uffe för glaset) och börjar stortjuta!!

Herregud vad glad jag blev, jag hade inte misstänkt nånting, hade ingen aning alls!
Men sen förstod jag ju när Jonte innan på dagen hade frågat om jag skulle vara i tid och om jag hittat nån favorit affär.... Inte nog med att de kom upp till mig för att dela den dagen med mig, de gav mig dessutom presentkort på Belle shoes på 500kr!! Alldeles för mycket..

Jag är så glad och tacksam över att de kom till mig.
Det hoppas jag att ni vet! Tack än en gång för att ni ville dela den dagen med mig.


Och min underbara familj som också kom upp till mig och Lena och Uffe och Hugo och Lisa, TACK!!
Tack för att ni är så underbara och helt fantastiska!

alla samlade för en trevlig och fantastisk kväll tillsammans!


Fina morfar..


Emma och Alex..


Min älskade mamma och syster..


Mormor, morfar, Lisa och Hugo..


Lena och Uffe.. Fina..


Min papsi och Bojan.. Lite galna bara..


Mina extra brödrar :)

På sista bilden var det dags för hemgång då klockan närmade sig halv fyra eller nåt :)
Vilken dag och kväll, helt fantastiskt underbar födelsedag!!
TACK alla för att ni gjorde min dag helt helt sagolik!!



Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha! så spelad du blev! fan vad underbart :) det var verkligen mega trevligt, jag sa ju att jag skulle vara med och fira din 25års dag :) puss och kram

2009-05-25 @ 17:32:52
Postat av: rille

mitt hjarta hade velat vara dar pa din dag men men.. vi firar nar jag kommer hem istallet puss

2009-05-30 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0