Ny telefon

Jag beställde en ny telefon i förra veckan och det skulle bara ta några dagar så när den inte hade kommit i fredags så undrade jag.. jaja den kommer väl på mån tänkte jag, och mycket riktigt det gjorde den, men det var ett problem, den kom till min gamla adress i helsingborg!

Lite irriterande var det eftersom telefonen jag har nu är helt söndrig haha men men mamma min ordnade det så hon gick till utlämningsstället och skicka den till min nya adress istället så imorgon tror jag att jag kan hämta ut den, ska bli kul med en ny telefon :)

Vet inte om den är bra för jag kan inget om telefoner men den var fin iaf :)

Nån som vet om det är ett bra köp jag gjort? :)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du ville att jag skulle skriva något. =)



Mycket fin mobil du har skaffat dig och jag har hört att den ska vara mycket bra. Men då är ju frågan...hur ska du klara dig med touch screen? =)



Ha det så skoj på jobb!

2009-05-13 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0