Söndag och Mors dag

Riktigt underbart väder väcktes jag av idag.. Natten på jobb igår var faktiskt relativt lugn, jag trodde den skulle bli värre men det blev den inte..
Det gick bra igår, det var kul att jobba trots omständigheterna.

Idag är det Mors dag, ni har väl inte glömt att gratta era mammor? Annars så gör det,
fast det vi inte får glömma är alla andra dagar det finns på året.. Vi ska visa de lika mycket uppskattning och kärlek alltid precis som de gör med oss..

Man kan aldrig visa sin mamma för mycket värme och kärlek iaf inte jag.. Min mamma är så fantastisk, en helt otrolig kvinna som gör så mycket för allt och alla, tänker aldrig på sig själv utan på alla andra i första hand. Sina barn sätter hon alltid framför sig själv och de är viktigast för henne..
Vet inte vad jag hade gjort utan dig mamsi min, jag älskar dig mer än mest och är så tacksam över att just du är min mamma!

Så vacker och så fin!!

Tyvärr så kan jag inte vara med mamma idag men snart snart kommer jag hem :) 

Massa pussar till dig mamma från din lilla "stora" dotter :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0