Tvättar

Vaknade nio idag, ville så gärna sova längre men icke. Började tvätta klockan elva så det är snart klart och då ska det strykas haha..
Sen ikväll är det ju mina älskade husfruar, tydligen sista avsnittet ikväll:(



Träningen igår gick jätte bra, Linda var inte där igår heller, förra veckan var hon inte där för den lille var sjuk och nu har hon lyckats bli sjuk istället.
Jag fick hjälpa Gabbe på första träningen och det var jätte kul:)
Andra träningen skulle vi bara köra igenom vad vi lärt oss under terminen som gått men eftersom jag bara har kunnat gå ett fåtal gånger så visste ju inte jag allt vi hade gjort, tur Marcello var där och visade mig. Det gick super igår när vi dansade, svettades som jag vet inte vad haha men skönt var det.
Hoppas på att det kommer vara en massa salsakvällar i sommar så jag får dansa av mig


Gabbe gillar inte riktigt att vara med på bild till skillnad från Marcello, han ser ut att trivas haha
Och Paulina kom också med på ett hörn där bak:)

När jag dansar är det som att jag befinner mig på en annan planet, jag försvinner från verkligheten på något sätt och bara är.. och det är såå fantastiskt!


Nej ner i tvättstugan nu, hänga upp det sista och börja stryka

hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0