Fredag..

Då var det fredag och slutet på veckan för de flesta men inte för mig inte, jag jobbar hela helgen men det är kul!
Igår gick jag på och jag var som jag visste att jag skulle vara, nervös haha. Men allt gick faktiskt bra, jag fick beröm av mina IDs och det var skönt, bara med inside och outside hand som jag har problem med, egentligen är det så logiskt men inte för mig såklart haha.

I onsdags hade vi riktigt trevligt, jag mötte Paulina vid Habana och där inne mötte vi fler från dansen, och även en kollega till mig kom, Viktoria:) det var kul, lite kul att få visa lite av min s.k "värld" med dansen och allt därtill.

Här är Viktoria och Cissi i soffan.


Lille Lars ville också vara med på bild:) 



Nu är klockan snart dags för mig att gå till jobb igen, jag var inte hemma förrän sju i morse pga att vi hade ett personalmöte i morse, halv sex började det och vi blev bjudna på massa gott till frukost. Där var ALLT asså, bacon, äggröra, plättar, fil, bullar, frukt ja en massa mat:) 
även fast jag inte somnade förrän vid halv åtta kunde jag inte sova längre än halv ett ungefär, jag är inte trött nu men vill kunna sova längre faktiskt men men så är det, inget att deppa för ju, jag missar ju inte hela dagarna då så :) 

Ha en underbart mysig fredag! 
Puss på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0