Helgen!

Jaha nu har hela helgen gått och fort har den gått också men den har varit helt helt underbar!!
I fredags mötte vi upp mormor och morfar på centralen för att ta oss vidare till Medborgarplatsen där vi skulle möta upp de andra för att gå en liten krogrunda

Vi satte oss på Medis kök och bar och hade en fantastiskt trevlig servitör, exakt så som en servitör ska vara men tyvärr så finns det alldeles för få.. 

Fina mormor och fina Lena, mormor beställde in ett glas rose vin men efter halva så ställde hon det ifrån sig för hon kände sig "lite snurrig i bollen" haha hon är så söt, min mormor dricker aldrig och har aldrig gjort heller. Hon har alltid varit så duktig, inte druckit, inte rökt, ingenting :)

 
Några av grabbarna..


Lille morfar ville kamma igenom håret så han kunde "se bra ut" haha
Han är så vacker som han är. 


Jag och min älskade mamma! Mmm vad jag älskar dig!!


Jag och mina fina pojkar, Emmas kille, Alex till höger. Och mina extra brödrar Marcus och Andreas:)



Mina älskade små syskon :) Joel är min lille extra lillebror :)

Efter vi suttit där ett tag skulle grabbarna gå vidare lite, det var ju faktiskt det vi alla skulle göra men vi hade så mysigt så vi stannade så fick de gå vidare.. Skönt att bara vara tjejer också :)

Vi skulle ju gått och ätit på Patricia på kvällen men de hade inget bord förrän 22 så det blev lite väl sent.. Men vi köpte mat med hos hem och åt hemma hos Lena och Uffe istället och det var precis lika mysigt som om vi gått på restaurang fast förmodligen mysigare ;)


Mest fantastiska morföräldrarna man kan önska sig..


puss på er och glöm inte kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Känns som det är nära nu :) hände det inget annat skoj i helgen?

;) nu funkar min RSS feed på mobilen, så jag kan läsa din blogg via mobben :) kram

2009-05-25 @ 15:16:59
Postat av: Anonym

vilka e lena o uffe??

2009-05-25 @ 18:05:29
Postat av: annika

vilka är lena o uffe???

2009-05-25 @ 18:05:56
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0