ont!!

Nu är det fredag och min sista jobbdag :)  ska bli skönt att vara ledig..
 
Jag har inte gjort så mycket idag vaknade inte förrän vid två och var fortfarande trött!! Det är inte likt mig men jag fick min menstration igår och jag brukar inte ha det längre för att jag har p-stav men ibland så kommer den tyvärr.. Jag har ju sån fruktansvärd värk också så det är inget kul, och kränger som en gris gör jag också haha.
.
Jag blir så trött när jag har min "period" det blir ju de flesta men jag blir riktigt slut i kroppen.. tråkigt men vad ska man göra:) det är bara att le och vara glad, jag får ju vara tacksam för att jag inte har det en gång i månaden som alla andra töser..

Beställde lite kläder innan också från josefssons, ska inte göra det egentligen men det är ju inte lätt att låta bli hihi
klänningen jag mest ville ha var ju såklart slut men jag fick annat ändå :)
 visar när det kommer:)


Nu är det bara sex dagar kvar till min älskade familj kommer till mig!!! :) längtar såå sjukt mycket

mina älskade morföräldrar, de är så oerhört vackra tillsammans



De är så otroligt fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0