Vad tycker ni?

Min kära kusin har varit så gullig och hjälpt mig med min blogg och ni ser ju hur det blev:) Hon är jätte duktig, hon har gjort andras också som också är jätte fina. Då hon inte alltid har så mycket och göra på jobb så tycker hon det är kul att pilla med sånt :)

Nu ska jag snart iväg till jobb, har tvättat under dagen. Klantig som jag är råkade jag låsa in mina nycklar i tvättstugan så jag gick för att se om jag hitta nån granne som jag kunde låna källarnyckeln av, träffade på en precis utanför porten och frågade henne,
 och efter hon tittat på mig i säkert tio sek så säger hon:

 Grannen: mja jag har aldrig sett dig här förut..

Jag: jag bor här i nr 14 på första våningen.

Grannen: jaha........ ja jag har inte sett dig innan....

Trodde hon att jag skulle vandalisera tvättstugan eller nåt?!!

Jag: jag bor här, skulle jag kunna få låna din källarnyckel så att jag kan hämta mina i tvättstugan?

Till slut fick jag låna de men hon tittade på mig precis som att jag skulle mörda nån eller nåt.. haha illa att folk ska behöva vara så misstänksamma..
Men lilla jag ser ju inte så farlig ut, tycker jag mest ser lite oskyldig ut faktiskt;)


eller? :)

Nej nu ska jag iväg till jobb, ha en bra kväll med er och kommentera gärna vad ni tycker om det Annika har gjort:)

Vet inte hur man länkar men här är hennes iaf så kan ni gå in och kolla där också:)
annikaokenzo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Mycket trevlig blogg! =) Verkar som att du är väldigt skriv glad av dig här också.



Ha en mycket trevlig kväll på jobb.

2009-05-13 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0