hmm..

Sitter och försöker planera in lite dagar vad man ska göra osv när jag kommer hem på min semester...

Har vissa dagar inplanerade redan med olika saker, en tripp till Malmö förmodligen.. En kväll med mamsi på the Tivoli och titta på vissa vi känner som ska spela.. En pokerkväll som ska anordnas.. En dag med fotografering och styling.. En middag med tillhörande med mamma, min kusin och min "moster" :)  Och självklart massa dagar och kvällar med min underbara familj och mina vänner..

Ja lite grann är ju redan inplanerat som sagt men mer kommer det bli haha

Guuud vad jag längtar tills jag kommer hem!!!!!




Idag hade min stjärna tävling hemma i Helsingborg och de tog sig till final!!
Mamma ska skicka filmerna till mig så fort hon har tid så ni får se de snart snart hoppas jag :)

Vad har ni hittat på idag?
Puss

Kommentarer
Postat av: tessan

spara en kväll till lilla mig med :) saknar dig i massor mitt älskade lilla sockergryn ;)

2009-11-08 @ 19:29:27
Postat av: Jonte

Tja... vet alla om att du egentligen bara kommer ner till Helsingborg för att träffa enbart mig och ingen annan... utan att du bara säger det för att vara snäll mot alla andra...? ;)



Puss o kram på dig gumsan

2009-11-09 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0