julmys!

Idag gick jag Annika och Therese ner till stan för att möta min fina mamma och mormor och lilla Maja för att gå på julskyltningen lite.. Super fint och väldigt mycket folk men det hör ju till :)

Vi gick till ett ställe som heter Petters  för att äta lite och mysa men det regnade så det blev inte en så lång runda. Efter det gick jag Therese och Maja till Stinsen för att dricka lite glögg, Läsk för Majas del dock :)

Sen gick vi till Harrys för lite mer glögg och Maja åkte gem med mamma.

Nu sitter jag hos Sanne och Micke och har precis bakat lite lussebullar och ska dricka lite glögg och ha mysigt!

Hoppas ni har en underbar första advent allesammans!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0