Middag och sing star

I fredags så jobbade jag till 19 sen åkte jag hem för att laga middag och fixa lite tilltugg till kvällen med Hanna och Viktoria.

De slutade 21 så jag hade gott om tid på mig att fixa med maten och kunde även kolla på Idol lite :) Hade ljudet på i bakgrunden medans jag fixa det andra så

De kom vid 22 ungefär och vi satte oss och åt ganska direkt, drack gott vin och bara myste tillsammans..

Efter maten så blev det massa tjejsnack och sen bestämde vi oss för att vi skulle sjunga lite Singstar haha sådär lagom nästan mitt i natten haha men det var ju fredag och här är aldrig folk annars så grannarna kan inte klaga :)

En super mysig och trevlig kväll och natt med töserna!


I full gång :)

Ahhh får panik på detta, har försökt lägga upp fler bilder men det vill inte som jag vill!! Så nu struntar jag faktiskt i det, blir bara tosig!

Vi hade som sagt en underbar kväll iaf.

I lördags så var det inte så mycket action vi jobbade ju och sen var det bara hem på soffan, sköönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0