Min stjärna!

Idag fick jag ett mess av mamsi min där hon berättade att min älskade syster hade musikprov och fick MVG!!! Blev såå stolt över henne, fast det är jag alltid ändå så men ändå haha :)

Du är så duktig mitt hjärta och du är den bästa! Du kan allt du vill.. Som Jonte alltid säger till mig : Du kan allt du vill bara du vågar!

Och det kan du också min stjärna, allt du vill göra, kan du göra!! Du kanske inte alltid tror det själv, för så är det oftas att man inte tror men du ska veta att du har hur många människor som helst bakom dig som tror på dig och det är inte bara släkten och familjen utan din pojkvän och många många andra!!!

Du är bäst och ingen annan är bättre än dig!

Jag älskar dig över allt annat Emma!

Du var min stjärna när du föddes och du är det fortfarande och du kommer alltid vara det!!


SÅÅÅ UNDERBART VACKER ÄR DU!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Bra jobbat lillsyrran! :)

2009-11-03 @ 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0