snart...

Snart är julen här :) Snart får vi börja pynta och baka och allt som hör julen till och gud vad jag längtar!!!

Julen betyder verkligen mycket för mig, man samlas hela släkten, äter god mat tillsammans och myser som bara den.. Vad mer kan man önska sig? :)

En låt som jag alltid kommer tycka om lika mycket och alltid kommer lyssna på fast den är gammal är den här :) lyssna och njut!




En annan låt som också är fin enligt min smak är denna



Vilka julsånger tycker ni är bra? :) hihi


Kommentarer
Postat av: Jonte

Tjena! :) min favorit sång är nog lätt denna...

http://www.youtube.com/watch?v=eCr30OVMjHA



Puss o kram

2009-11-09 @ 23:41:41
Postat av: Jonte

Okej.. varför kom inte länken med... vi provar igen... www.youtube.com/watch?v=eCr30OVMjHA

2009-11-09 @ 23:43:03
Postat av: Jonte

Okej, skickar över msn istället... hmmm....

2009-11-09 @ 23:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0