Emmas tävling!

Igår var vi ju i Katrineholm för att titta på Emma när hon tävlade, det gick sådär att komma dit haha.. Det är en håla och det fanns bara skogsvägar att köra på i princip, inte bara det men nästan..

Men väl framme så satt vi oss vid vårt bord och laddade upp med massa frukt, mackor och godis :)

Det gick inte så bra för Emma och Gustav, de tävlade i semifinal men kom inte vidare till finalen, men de hade kul och det är ju det som är det viktigaste eller hur :)

Här får ni lite klipp från deras tid på golvet igår :)




Här ser ni de i en cha-cha, en rumba och en jive :)

Visst är hon duktig?


Kommentarer
Postat av: michelle

hon e jätteduktig på att dansa och du på att skrika =)

2009-10-19 @ 11:50:29
Postat av: Jonte

Semifinal är inte illa tycker jag... jag skulle inte få på mig danskläderna ens en gång... ! Bra jobbat tycker jag! :)

2009-10-20 @ 14:02:30
Postat av: cindy

det var kul att se emma dansa, hon är jätte duktig, precis som sin stora syster=) Kram

2009-10-20 @ 23:18:10
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: malin

tack för era kommentarer, hon är ju så fin min lilla stjärna!

2009-10-22 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0