Jonte.

Jag måste bara berätta det en gång till..

Jonte, jag är så glad över att du är min vän.. Du får mig alltid att le, du finns där oavsett vad.. Du är verkligen en vän man kan räkna med..  Man skrattar inte alltid med alla men det gör vi :)  ( internt hjärtat, du förstår vad jag menar eller hur)

När jag är nere så kan jag alltid prata med dig, och inte bara att jag kan prata med dig, du får mig på bättre humör och tänka på annat..När jag är nere och inte tror att jag kan göra nåt speciellt eller är för feg osv för saker så påminner du mig om olika ting,
och vissa utav de är crazy saker som jag gjort haha och det finns ju faktiskt en del, jag menar bara grejen att jag skulle hoppa bungy jump, vem trodde det?? Inte jag iaf, och inte många andra heller...


Men som vi sa idag, nästa grej är fallskärmshoppning... Men det vet jag inte riktigt om jag nånsin kommer göra hahahaha...

Men dina fina ord som du alltid säger, (och de är många, men ett par av de)
 det finns absolut ingenting du inte klarar av Malin!

De orden gör mig så gott i hjärtat, för när du säger det så vet jag att du menar verkligen det, du menar verkligen att du tror att jag klarar av det mesta och det får mig att må så bra..



Vi har haft våra duster och fler kommer det bli, för så är det i verkliga livet men vet du vad.. Jag ser fram emot de också för det är så vi lär oss av varandra..

Vi lär oss av våra vänner och nära o kära så länge vi lever och hade vi inte gjort det så hade vi stått och stampat på samma ställe hela tiden.. Och vem vill det? Ingen så vitt jag vet... 

Jag är glad över att jag har dig som vän och jag vet att du är en vän jag kommer ha livet ut, oavsett vad!

Tack för att du finns i mitt liv vännen!

 



Kommentarer
Postat av: Jonte

Nawe... vännen... :) jag blir nästan mållös... vet inte vad jag ska säga... en känsla som varken du eller jag är speciellt van vid då vi kan babbla på rätt friskt ibland ;) Jag är otroligt glad över att ha dig i mitt liv med, men det hoppas jag du redan vet :) tusen pussar och kramar på dig. :)

2009-10-30 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0