Kanelbulledagen

Mmm kanelbulledagen eller mormordagen kan man också kalla det :) min mormor gör de bästa och godaste bullarna!

Hoppas ni har bakat idag, fått mjöl överallt och ätit en massa deg som man inte "får" egentligen



Så fina blir aldrig mina men gott är det iaf :)

Ligger i soffan nu och kollar Greys som jag missade i ons sen ska jag se One tree hill och sen ska jag ta mig ett varmt skönt bad..

Skulle tvättat idag också men har för hög feber för det så jag orkar faktiskt inte..

Jobbet igår gick helt ok fast än att jag mådde som jag gjorde, det är så skönt med gästerna som får dig att le och vara glad, jobbet blir så mycket enklare då :)

Ha en skön söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Tjabba vännen, missa att du mådde kass när vi talades vid igår, hoppas du mår bättre idag... :) krya på dig och puss & kram

2009-10-05 @ 18:05:05
Postat av: cindy

uppdatera!! Puss

2009-10-08 @ 21:09:28
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0