Mamma..

Min mamma är verkligen den bästa och den mest fantastiska människan på jorden..

Tack för att du är du mamsi, jag är så glad över att jag var snabbast fram :) så att jag fick just dig som min mammi, du är så underbar!
Du är inte bara min mamma, utan även min vän och min vägledare, jag lyssnar till dig och mormor, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra..

Du och mormor är mina förebilder i livet och det är jag glad över, en bättre mamma och en bättre mormor får man leta efter ( även en bättre morfar finns inte att få, men detta är om kvinnorna moffi hih)

Det finns inte!!

Allt ni gjort för mig och fortfarande gör, jag kommer aldrig nånsin kunna beskriva min tacksamhet och min kärlek fullt ut för er men jag hoppas att lilla jag räcker ändå :)

Mer underbara och fantastiska människor får man leta länge efter och man finner de inte alltid ändå..

Jag är verkligen lyckligt lottad!

Älskar er över allt annat! Hade det inte varit för er så hade jag inte varit den människan jag är idag!
Tack!





Ni är mitt allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0