beslutsångest...

På måndag har jag min dans som vanligt men problemet jag har nu är att Chippendales kommer till sthlm och ska ha en show på mån.. Dansen börjar 18.45 och Chippendales 19.00.. Och jag kan inte bestämma mig för vilket jag ska gå på!!!

Det är ju en kul grej att gå på men samtidigt så vill jag inte missa min dans...
Biljetten kostar 420kr så om jag väljer dansen så sparar jag ju lite pengar samtidigt men det hade vart kul..

Åhh vad jobbigt med sån ångest haha

Hjälp mig att ta ett beslut! :)


Kommentarer
Postat av: cindy

Jag hade LÂTT (!) valt chipndales!!! Inget att fundera över.. men pass på när de kastar ut sina boxerskjorts i publiken, en tjej fick en gång de i ansiktet och fick gå till optikern som hittade en flatlus i ögat! Lycka till =D

Puss

2009-09-18 @ 02:29:10
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0